Page 61 - NoHo Oyj vuosikertomus 2018
P. 61

60                                                                                                               61




 MYYNTI JA MARKKINOINTI


                                                                               ARVO-
                                                                          LUPAUKSEMME:

                                                                           Luomme elämyksiä
                                                                            ihmisten arkeen
                                                                               ja juhlaan









                                                                                VAHVUUTEMME:

                                                                              Pohjoismaiden laajimmat ja
                                                                           monipuolisimmat ravintolapalvelut
                                                                               Avainasiakaspäällikön ja
                                                                          myyntipalvelun henkilökohtainen tuki
                                                                                Räätälöidyt tilaisuudet
                                                                            hinnoitteluineen ja keskittämisen
                                                                                    tuomat lisäedut
                                                                                Onnistuneet tilaisuudet
                                                                                   vaivattomasti ja
                                                                                     laadukkaasti









 Vuoden 2018 lopussa NoHo Partnersin kaupallista orga-  kasvun luomisessa . Vahvat digitaaliset myyntikanavamme
 nisaatiota vahvistettiin ja myyntitoiminnot keskitettiin  (www-sivujen varausjärjestelmä, chat-funktio, uutis-
 Helsinkiin . Yhtiön myynnistä ja markkinoinnista vastaa   kirjeet, mobiiliapplikaatio, sosiaalinen media ja muut
 22-henkinen kaupallinen tiimi . Myyntipalvelussa työs-  digitaaliset kanavat) sekä henkilökohtainen palvelu
 kentelee 10 henkilön asiantunteva asiakaspalvelutiimi,   (puhelin, s-posti) varmistavat nopean, helposti tavoi-
 joka koostuu ravintola-alan myynnin ammattilaisista .   tettavan ja asiakaslähtöisen ostokanavan .
 Lisäksi myyntiorganisaatioomme kuuluu avainasiakas-
 päälliköitä, jotka vastaavat sopimusasiakkuuksista .  Noin puolet NoHon ruoka-, fast casual- sekä yökerhoja
    viihderavintoloista kuuluvat Ravintola .fi-kanta-asiakas-
 NoHon asiakaslupaus myynnissä on ”ostamisen helppous   järjestelmään . Sen avulla voidaan myydä ja markkinoida
 ja onnistuneet tilaisuudet” . Tällä tarkoitamme laajaa    palveluita kohdennetusti sekä sitouttaa asiakkaita
 tarjontaa eri tilaisuuksiin, nopeaa ja tehokasta varaus-   lukuisilla pysyvillä ja kertaluonteisilla eduilla . Ravintola .fi-
 järjestelmää sekä joustavaa ja ratkaisukeskeistä asia-  verkkosivuilta ja -mobiiliapplikaatiosta löytyvät paikka-
 kaspalvelua . Haluamme olla helpoin, nopein ja luotetta-  kuntakohtaiset ravintoloiden esittelyt, menut, tapahtu-
 vin ostokanava erilaisille tilaisuuksille, tapahtumille ja  mat, kampanjat, tarjoukset, uutiset, yhteystiedot sekä
 ravintolavierailuille . Meillä on vankka kokemus erilaisten   muu tärkeä informaatio . Lisäksi sivustolla voidaan tehdä
 tapahtuma- ja kokouspalvelujen tuottamisesta aina    pöytävarauksia ja antaa palautetta . Sekä digitaalisia
 pienistä yksityistilaisuuksista suurtapahtumiin saakka .  palveluita että Ravintola .fi-sivustoa tullaan lähitulevai-
    suudessa kehittämään voimakkaasti .
 Digitaalisuus myynnissä ja markkinoinnissa on avain-
 asemassa NoHo Partnersilla tulevaisuuden kannattavan   Kanta-asiakasrekisteriimme kuuluu jo yli 145 000 jäsentä .
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66