Page 61 - NoHo Oyj vuosikertomus 2018
P. 61
60 61
MYYNTI JA MARKKINOINTI
ARVO-
LUPAUKSEMME:
Luomme elämyksiä
ihmisten arkeen
ja juhlaan
VAHVUUTEMME:
Pohjoismaiden laajimmat ja
monipuolisimmat ravintolapalvelut
Avainasiakaspäällikön ja
myyntipalvelun henkilökohtainen tuki
Räätälöidyt tilaisuudet
hinnoitteluineen ja keskittämisen
tuomat lisäedut
Onnistuneet tilaisuudet
vaivattomasti ja
laadukkaasti
Vuoden 2018 lopussa NoHo Partnersin kaupallista orga- kasvun luomisessa . Vahvat digitaaliset myyntikanavamme
nisaatiota vahvistettiin ja myyntitoiminnot keskitettiin (www-sivujen varausjärjestelmä, chat-funktio, uutis-
Helsinkiin . Yhtiön myynnistä ja markkinoinnista vastaa kirjeet, mobiiliapplikaatio, sosiaalinen media ja muut
22-henkinen kaupallinen tiimi . Myyntipalvelussa työs- digitaaliset kanavat) sekä henkilökohtainen palvelu
kentelee 10 henkilön asiantunteva asiakaspalvelutiimi, (puhelin, s-posti) varmistavat nopean, helposti tavoi-
joka koostuu ravintola-alan myynnin ammattilaisista . tettavan ja asiakaslähtöisen ostokanavan .
Lisäksi myyntiorganisaatioomme kuuluu avainasiakas-
päälliköitä, jotka vastaavat sopimusasiakkuuksista . Noin puolet NoHon ruoka-, fast casual- sekä yökerhoja
viihderavintoloista kuuluvat Ravintola .fi-kanta-asiakas-
NoHon asiakaslupaus myynnissä on ”ostamisen helppous järjestelmään . Sen avulla voidaan myydä ja markkinoida
ja onnistuneet tilaisuudet” . Tällä tarkoitamme laajaa palveluita kohdennetusti sekä sitouttaa asiakkaita
tarjontaa eri tilaisuuksiin, nopeaa ja tehokasta varaus- lukuisilla pysyvillä ja kertaluonteisilla eduilla . Ravintola .fi-
järjestelmää sekä joustavaa ja ratkaisukeskeistä asia- verkkosivuilta ja -mobiiliapplikaatiosta löytyvät paikka-
kaspalvelua . Haluamme olla helpoin, nopein ja luotetta- kuntakohtaiset ravintoloiden esittelyt, menut, tapahtu-
vin ostokanava erilaisille tilaisuuksille, tapahtumille ja mat, kampanjat, tarjoukset, uutiset, yhteystiedot sekä
ravintolavierailuille . Meillä on vankka kokemus erilaisten muu tärkeä informaatio . Lisäksi sivustolla voidaan tehdä
tapahtuma- ja kokouspalvelujen tuottamisesta aina pöytävarauksia ja antaa palautetta . Sekä digitaalisia
pienistä yksityistilaisuuksista suurtapahtumiin saakka . palveluita että Ravintola .fi-sivustoa tullaan lähitulevai-
suudessa kehittämään voimakkaasti .
Digitaalisuus myynnissä ja markkinoinnissa on avain-
asemassa NoHo Partnersilla tulevaisuuden kannattavan Kanta-asiakasrekisteriimme kuuluu jo yli 145 000 jäsentä .